Follow ..::kioSki news::..

Follow kioskinews on Twitter

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

«Μου έκανε καλό που µε σατίρισαν»

Η Μαρία Μπεκατώρου μιλά για τη συνεργασία της με το Mega

      Από παρουσιάστρια της πρωινής ψυχαγωγικής ζώνης του Τηλεάστυ και... πρωταγωνίστρια των σατιρικών βίντεο των «Ράδιο Αρβύλα» η Μαρία Μπεκατώρου βρέθηκε στο Μega.

     Ανατρέποντας όλα τα προγνωστικά που την ήθελαν ισόβια στη... Β’ Εθνική, βρέθηκε στον τελικό του «Just the two of us» ενώ λίγους µήνες µετά το Μεγάλο Κανάλι τής ανέθεσε την παρουσίαση του «Junior Master Chef».


      Η ίδια, έτοιµη να ανταποκριθεί στη µεγαλύτερη µέχρι στιγµής πρόκληση της καριέρας της, δουλεύει κρατώντας χαµηλούς τόνους. Επιµένει ότι εκείνο που κυρίως θέλει είναι να σκορπά το γέλιο στον κόσµο, ακόµη και αν για να το επιτύχει θα πρέπει να τσαλακωθεί σε βαθµό υπερβολικό.

      «Το “Junior Master Chef” δεν µε έχει τροµάξει, µε έχει κάνει πολύ ευτυχισµένη. Είναι ό,τι καλύτερο µπορούσε να µου συµβεί επαγγελµατικά γιατί, πρώτον, δουλεύω µε παιδάκια τα οποία λατρεύω· δεύτερον, δουλεύω σε ένα στούντιο γεµάτο χρώµατα, χαρά και αισιοδοξία και συνεργάζοµαι – και το λέω µε το χέρι στην καρδιά – µε υπέροχους ανθρώπους. Για µένα αυτό είναι σπουδαίο πράγµα, λέει σε συνέντευξή της στο «Βήμα της Κυριακής».

      Σχετικά με το αν ενοχλήθηκε από τη σάτιρα που δέχθηκε η ίδια και η εκπομπή της από τον Λάκη Λαζόπουλο και τους «Ράδιο Αρβύλα», η Μαρία Μπεκατώρου αναφέρει: «Καθόλου! Ποτέ κανείς δεν µε έχει προσβάλει. Ηταν αξιοπρεπέστατη η σάτιρα και εγώ άλλωστε είµαι άνθρωπος που έχω χιούµορ και αυτοσαρκάζοµαι. Πολλές φορές δεν αντιλαµβάνεσαι τι έχεις κάνει όταν είσαι στον αέρα και βλέποντάς τα µετά καταλαβαίνεις πόσο αστεία είναι. Εµένα αυτοί οι άνθρωποι µου έκαναν καλό».


newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


MESradio 92fm

MESradio 92fm
kioski.live
http://iconj.com/download.php?d=3&file=3wjbe1j2vv

KioSki.net.world

KiosKi.metatropes