Follow ..::kioSki news::..

Follow kioskinews on Twitter

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Καταγγελία αναγνώστη για την αντιπροσωπία της SONY

Μετά από κάποιες επιπλοκές του φορητού υπολογιστή μου αποφάσισα να πάω σε ένα από τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα service στο ΠΛΑΙΣΙΟ. Συγκεκριμένα αυτό το οποίο βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens. Μου βρήκαν πρόβλημα στον σκληρό δίσκο και με στείλανε στην αντιπροσωπία της SONY στην περιοχή του Αμαρουσίου(διότι δεν είναι εξουσιοδοτημένο service της SONY..), αφού είχα πληρώσει μόνο για αυτήν την διάγνωση 30 ευρώ, και χωρίς αποτέλεσμα…πήγα στην SONY, και μου ζήτησαν άλλα 40 ευρώ για διάγνωση δική τους. Μου ζήτησαν σύνολο 500 ευρώ, για την αντικατάσταση σκληρού δίσκου και του DVD. Όταν τους ρώτησα να μου πούνε αναλυτικά, ο σκληρός δίσκος κόστιζε μόλις 160 ευρώ και το DVD 300 e. Είπα να μου αλλάξουνε μόνο τον σκληρό και έτσι έγινε. Όταν μου κάνανε αυτήν την αλλαγή και πήγα σπίτι μου έχοντας στο νου μου, να αγόραζα κάποιο εξωτερικό DVD , είπα να το ελέγξω μόνος μου, πρίν να κάνω αυτήν την αγορά…αυτό που διαπίστωσα ήταν ότι το DVD για το οποίο μου ζητούσαν 300 ευρώ λειτουργούσε κανονικότατα…..

θέτω λοιπόν, το ερώτημα για το πόσο αξιόπιστη είναι η συγκεκριμένη εταιρία …

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


MESradio 92fm

MESradio 92fm
kioski.live
http://iconj.com/download.php?d=3&file=3wjbe1j2vv

KioSki.net.world

KiosKi.metatropes