Follow ..::kioSki news::..

Follow kioskinews on Twitter

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Το μεγαλο "ΟΧΙ" του ΣτΕ

           Μα θέλουν ψήφους, από κάπου πρέπει να τους βρούν!!!Ακούγοντας ένα τραγουδί παλιό ενός χιπ χοπ συγκροτήματος ονόματι FFC καταλαβαίνω πως "το παραμύθι" όπως και η ιστορία που επαναλαμβάνεται είναι και πάλι κλασσικές αξίες!
"Μου ‘παν για κάποιες χαμένες πατρίδες και 400 χρόνια σκλαβιά..
Μου ‘παν οτ’ είμαι τυχερός, γιατί τώρα έχουμε δημοκρατία..
Και για κάτι που το λέγαν σοσιαλισμό και έμοιαζε μ’ ελευθερία..
Μου είπαν ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει για τη δική μου τη γενιά... 
Μου είπαν να βάλω γρήγορα μυαλό και να συμβιβαστώ... Γιατί κάπου εκεί είναι το νόημα της ζωής, ... Όταν ήμουνα μικρός μου ‘χαν πει ένα παραμύθι..
Μα είχε άσχημο τέλος και αυτό το ξέρω ήδη..
Όταν ήμουνα μικρός μου χαν διδάξει μια ιστορία..
Τώρα μου την λεν αλλιώς, μα εγώ μαθαίνω στην πορεία "..
      3838/2010 - Το Συμβούλιο της Επικρατείας αποφάσισε και είπε το μεγάλο ΟΧΙ.Αντισυνταγματικός θεωρείται ο νόμος για την ψήφο σε δημοτικές εκλογές από τους μετανάστες. Η επταμελής σύνθεση του Δ'τμήματος παρέπεμψε το θέμα στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο. Πιο συγκεκριμένα με την υπ'αριθμό 350/2011 απόφαση του ΣτΕ,τεκμηριώνεται η απόφαση διότι σύμφωνα με το Σύνταγμα το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι μπορούν να το ασκήσουν αποκλειστικά Έλληνες πολίτες. Κατά συνέπεια οι ρυθμίσεις των άρθρων 14 έως 21 του Ν. 3838/2010 «είναι ανίσχυρες» ως αντίθετες προς τα άρθρα 1, 52 και 102 του Συντάγματος, σύμφωνα με το ΣτΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


MESradio 92fm

MESradio 92fm
kioski.live
http://iconj.com/download.php?d=3&file=3wjbe1j2vv

KioSki.net.world

KiosKi.metatropes