Follow ..::kioSki news::..

Follow kioskinews on Twitter

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ Συνέντευξη της μάνας της 16χρονης λίγες ώρες μετά τη σύλληψη της

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΌ ΒΊΝΤΕΟ

Η μητέρα της ανήλικης εμφανώς σοκαρισμένη απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο εμπλοκής της κόρης της στην υπόθεση απαγωγής του κρητικού επιχειρηματία Μιχάλη Λεμπιδάκη, η μητέρα της 16χρονης που κρατείται από τις αρχές.

«Αποκλείεται να αγόραζε τις κάρτες η κόρη μου. Ηταν πάντα μαζί μου» δήλωσε η μητέρα της 16χρονης, που κρατείται από την αστυνομία καθώς φέρεται να είναι εκείνη που αγόραζε τις κάρτες ανανέωσης.

«Ο,τι κάρτα χρησιμοποιούσε εκείνη της την αγόραζα εγώ κι αν δεν την αγόραζα, της έδινα χρήματα και πήγαινε εκείνη» δήλωσε στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου και τον δημοσιογράφο Αλέξανδρο Γύγο,  η μητέρα της.

Tην ίδια ώρα, η μητέρα της 16χρονης περιέγραψε την στιγμή της σύλληψης:
«Το πρωί ήρθαν οι αστυνομικοί και συνέλαβαν και τους δύο. Εγώ το έμαθα το μεσημέρι» είπε η γυναίκα, αναφερόμενη στη σύλληψη της κόρης και του συζύγου της. 


«Αντιμετωπίζουμε οικονομικές δυσκολίες» υποστηρίζει η σύζυγός του άνδρα που κρατείται από την Αστυνομία και συμπληρώνει πως «Ούτε ο μπαμπάς μας είναι ανακατεμένος ούτε η κόρη μου. Ούτε ο ίδιος ξέρει γιατί τον συνέλαβαν». 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ με όλα όσα δήλωσε LIVE στην εκπομπή η μητέρα της 16χρονης:




Ολόκληρο το ρεπορτάς της απελευθέρωσης του επιχειρηματία:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


MESradio 92fm

MESradio 92fm
kioski.live
http://iconj.com/download.php?d=3&file=3wjbe1j2vv

KioSki.net.world

KiosKi.metatropes